Počele su intenzivne pripreme za 24. ATP Vegeta Croatia Open,
koji će se ove godine održati od 18. do 28. srpnja
na terenima Stella Marisa u Umagu.
Počela je i reklamna kampanja vanjskog (outdoor) oglašavanja s
novim vizualnim rješenjima. Outdoor kampanjom tradicionalno kreće
promocija turnira koja ujedno predstavlja i prvu fazu komunikacije,
a naziva se još i teaser kampanjom. Ona ima za cilj najaviti event
odnosno točan datum njegovog održavanja. Kampanja je krenula 21.
veljače, trajat će do lipnja i obuhvatit će cijelu Hrvatsku. U
kreativnom je smislu ove godine napravljen odmak od sportskog,
odnosno teniskog motiva s idejom da se postigne "pogled na event"
iz drugog kuta, kuta gledatelja. Taj gledatelj, osim tenisa koji je
u njegovom fokusu, ima priliku doživjeti ono po čemu je umaški
turnir postao prepoznatljiv diljem svijeta, iskustvo "više od
tenisa", a to je vrhunska zabava u sklopu ATP Party nights programa
i nezaobilazno gourmet iskustvo koje pruža Istria Gourmet Festival.
Djevojka sa sunčanim naočalama predstavlja još jedan važan znak
prepoznatljivosti, a to je mladost i ljepota predstavljena kroz
više od 150 hostesa koje rade na odgovornim poslovima u različitim
segmentima turnira.
Vegeta Croatia Open vrhunac je turističke sezone u Sjeverozapadnoj
Istri i jedan od najvažnijih sportskih i društvenih događaja u
Hrvatskoj. Turnir svake godine privlači vrhunske svjetske tenisače,
ali i uglednike iz gospodarskog, političkog, sportskog i medijskog
svijeta, kao i tisuće ljubitelja tenisa. Uz teniski turnir kao
središnji događaj, u Umagu će se od 18. do 28. srpnja održati i niz
glazbenih i gourmet manifestacija.
Počele su intenzivne pripreme za 24. ATP Vegeta Croatia Open, koji će se ove godine održati od 18. do 28. srpnja na terenima Stella Marisa u Umagu.