Na području Hrvatske ostvaren je prijenos 13 mečeva iz Umaga i
ukupno 30 sati televizijskoga emitiranja, što uključuje i intervjue
s igračima poslije mečeva. Sedam nacionalnih i lokalnih televizija
prenijelo je pak 110 reportaža i vijesti s turnira.
U međunarodnoj televizijskoj razmjeni ostvareno je 8 sati
reportaža, njih čak 548. Sliku iz Umaga preuzelo je 49 međunarodnih
televizija, među kojima su Eurosport 2, BBC World News, Al Jazeera
International, France 24, Russia Today, Beijing TV i Shanghai TV,
potencijalnog gledateljstva preko milijarde ljudi. Mečevi iz Umaga
emitirani su na 5 kontinenata u 139 zemalja, putem 19 međunarodnih
televizija, potencijalnom gledateljstvu od 140,2 milijuna
kućanstava. Intenzivna kampanja urodila je i velikim medijskim
odjekom na emitivnom tržištu Slovenije.
"Umaški turnir, kao spoj tri događaja u jednom, potvrdio je svoju
jedinstvenu poziciju u ATP kalendaru. Tako smo, podsjetimo, ove
godine nagrađeni od strane krovne međunarodne teniske organizacije
ATP kao Best Fan Experience (najbolji doživljaj za navijače).
Također, po prvi puta mečevi iz Umaga su prenošeni u SAD-u, a
napravljen je i veći iskorak na golemim medijskim tržištima Rusije,
Kine, Velike Britanije i Irske te u zemljama Istočne Europe. Sve je
to istovremeno potvrda velikog truda i rada uloženog u
organizaciju, ali nam postavlja i visoke ciljeve za sljedeće, 24.
izdanje turnira", naglašava direktor ATP Vegeta Croatia Opena
Vanja Božičković.
Turnir je ove godine pratio i rekordan broj novinara,
fotoreportera i snimatelja, njih 330 iz 131 medija, tj. 14 zemalja
Europe i svijeta. Zavidne rezultate bilježi i online promocija pa
tako raste broj posjeta na službenoj web stranici turnira, na
170.000, dok je 75.000 pogleda video materijala na YouTube
kanalu više od dvostruko povećanje u odnosu na 2011. godinu.
Veliki interes 23. Vegeta Croatia Open zabilježio je i na službenim
kanalima ATP-a. Tako su u tjednu održavanja turnira stranice ATP-a
zabilježile gotovo 3,5 milijuna posjeta, dok je post o Umagu na ATP
Facebook stranici prikazan ukupno 2,5 milijuna puta. Na web
stranicama ATP-a video materijali iz Umaga pregledani su 10.200
puta, a ukupno je konzumirano 256 sati video sadržaja.