Na području Hrvatske ostvaren je prijenos 13 mečeva iz Umaga i ukupno 30 sati televizijskoga emitiranja, što uključuje i intervjue s igračima poslije mečeva. Sedam nacionalnih i lokalnih televizija prenijelo je pak 110 reportaža i vijesti s turnira.

U međunarodnoj televizijskoj razmjeni ostvareno je 8 sati reportaža, njih čak 548. Sliku iz Umaga preuzelo je 49 međunarodnih televizija, među kojima su Eurosport 2, BBC World News, Al Jazeera International, France 24, Russia Today, Beijing TV i Shanghai TV, potencijalnog gledateljstva preko milijarde ljudi. Mečevi iz Umaga emitirani su na 5 kontinenata u 139 zemalja, putem 19 međunarodnih televizija, potencijalnom gledateljstvu od 140,2 milijuna kućanstava. Intenzivna kampanja urodila je i velikim medijskim odjekom na emitivnom tržištu Slovenije.

"Umaški turnir, kao spoj tri događaja u jednom, potvrdio je svoju jedinstvenu poziciju u ATP kalendaru. Tako smo, podsjetimo, ove godine nagrađeni od strane krovne međunarodne teniske organizacije ATP kao Best Fan Experience (najbolji doživljaj za navijače). Također, po prvi puta mečevi iz Umaga su prenošeni u SAD-u, a napravljen je i veći iskorak na golemim medijskim tržištima Rusije, Kine, Velike Britanije i Irske te u zemljama Istočne Europe. Sve je to istovremeno potvrda velikog truda i rada uloženog u organizaciju, ali nam postavlja i visoke ciljeve za sljedeće, 24. izdanje turnira", naglašava direktor ATP Vegeta Croatia Opena Vanja Božičković.

Turnir je ove godine pratio i rekordan broj novinara, fotoreportera i snimatelja, njih 330 iz 131 medija, tj. 14 zemalja Europe i svijeta. Zavidne rezultate bilježi i online promocija pa tako raste broj posjeta na službenoj web stranici turnira, na 170.000, dok je 75.000 pogleda video materijala na YouTube kanalu više od dvostruko povećanje u odnosu na 2011. godinu. Veliki interes 23. Vegeta Croatia Open zabilježio je i na službenim kanalima ATP-a. Tako su u tjednu održavanja turnira stranice ATP-a zabilježile gotovo 3,5 milijuna posjeta, dok je post o Umagu na ATP Facebook stranici prikazan ukupno 2,5 milijuna puta. Na web stranicama ATP-a video materijali iz Umaga pregledani su 10.200 puta, a ukupno je konzumirano 256 sati video sadržaja.