Umag je napravio još jedan iskorak u unapređenju turističke ponude Istre. U sklopu 24. Vegeta Croatia Opena predstavljen je projekt Istria Experience, platforma koja na jednom mjestu objedinjuje  najbolje  doživljaje Istre.  Osim doživljaja Istre gosti mogu pretražiti i rezervirati turističke usluge kao šta je prijevoz u Istri te smještaj u Istri. Ovaj inovativan način odabira najboljih doživljaja i autohtonih turističkih sadržaja Istre, za razliku od sličnih platformi, na istom mjestu omogućava prezentaciju, rezervaciju i na kraju kupnju željene usluge. U razvoj projekta uloženo je 5,5 milijuna kuna.

"Projekt Istria Experience podiže vrijednost destinacije sustavom koji jamči kvalitetu i pojednostavljuje uživanje u različitim sadržajima destinacije te potiče konzumaciju usluga i sadržaja. Na ovaj način želimo i aktivnosti izvan turističkih objekata predstaviti kao važan dio vrijednosti destinacije, ali i potaknuti pred i posezonu atraktivnim turističkim proizvodima", ističe Davor Brenko, direktor poslovnog razvoja Istraturista.

Istria Experience već sada uključuje oko 150 odabranih doživljaja u 12 kategorija, poput izleta, događanja, restorana i konoba, noćnog života, sporta i sl., koje se mogu jednostavno pretraživati i aktivirati na web adresi www.istriaexperience.com. Svaku kategoriju podržavaju odabrani stručnjaci, među kojima se mogu izdvojiti Vanja Božičković, Ivica Matošević, Anja Mutić, Damijana Domanovac, Nevena Rendeli, Mario Valentić, Robert Kišerlovski i Martin Čotar. Ovi stručnjaci, ali i gosti, ocjenjivat će i kvalitetu pojedinih sadržaja. Projekt su u Umagu predstavile i u projekt uključene američka novinarka Ashley Colburn, voditeljica Antonija Mandić i vinarka Antonella Kozlović, koja je projekt ocijenila kao "iznimno vrijedan za proizvođače i ponuđače usluga u lokalnoj zajednici, koji pomoću Istria Experiencea dobivaju inovativan alat koji će zasigurno privući nove interese posjetitelja i turista."

Voditeljica projekta Martina Šolić ističe da je projekt  namijenjen svim gostima - onima koji su već u Istri, posebno na području Umaga, kojima je namijenjena informativna i prodajna mreža koja uključuje recepcije a novina su posebni info punktovi i interaktivni  info displeyi. Gostima koji pak tek planiraju boravak u Istri tu su web stranice projekta i partnerskih kompanija, društvene mreže i mobilne aplikacije.  Dugogodišnjim gostima ovaj sustav može ponuditi još više, a novim gostima je prva dodirna točka s Istrom kao destinacijom.

U projekt je trenutačno uključeno više od 100 lokalnih partnera, ugostitelja, vinara, proizvođača maslinovog ulja i drugih. Njihov broj raste iz dana u dan kako ponuđači usluga i sadržaja sve više prepoznaju ovaj način jednostavne prezentacije i prodaje svoje ponude među najboljim sadržajima koje Istra nudi, što znači da im Istria Experience služi i kao potvrda kvalitete.

Unutar sustava predstavljena je i cjelokupna ponuda smještaja Istraturista, uz ponudu turističkih publikacija o Istri. Smještaj se može rezervirati preko online bookinga ili Istria Experience kontakt centra. Također, moguće je organizirati i prijevoz u Istri kao i avionski let.

Više informacija:
www.istriaexperience.com/hr